Slutsnusat!

Jag måste få stoltsera lite med att det idag är 36 dagar sedan jag tog en riktigt snus.
Med riktigt snus menar jag en sådan som innehåller tobak och nikotin!
Ja jag har slarvat med Onico men det är inte snus utan något så fantastiskt gott som växtfibrer av havre och kakao.
Spetsar man sen det med lite vatten, E422, E504 och E500 samt kryddar lite med salmiak och rökarom så får man detta tobaks och nikotin fria alternativ.

Läste samtidigt på Peters blogg att det inte gick riktigt lika bra där......Killen lyckades bryta nyårslöftet redan dagen efter.
Han stod utanför bensinmacken och köade redan strax efter att han vaknade på morgonen.
Jaja så är det väl när man är en vek trelleborgare. Det är ju inte första gången han bryter ett löfte för övrigt. Alla minns vi förra årets korpenfotboll och den fleråriga följetongen om golfklubborna som försvann...............Men stå på dig min vän. Än har vi inte gett upp hoppet om dig oavsett vad det gäller.

Kommentarer
Postat av: Petitess

Hej Lustigkurre där! :-)



Du vet väl att en riktig man snusar RIKTIGT snus och inte blomjord?Tror faktiskt att snus är nyttigare än plastsnuset Onico som du kör med men jag är ändå imponerad av att du har lyckats sluta än så länge.

2009-01-13 @ 18:02:07
URL: http://petitess.blogg.se/
Postat av: Scannie

Havre och Kakao är väl varken blommor eller jord?

I övrigt håller jag med. Skall man snusa skall det vara snus. Jag har slutat snusa och "prillar" istället. Skall man prilla så skall det vara Onico.

2009-01-14 @ 21:18:29
Postat av: Anka

Duktig du är brorsan! :)

2009-01-15 @ 08:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0