Stora bloggpriset

Jag är ju bara tvungen att skriva något om årets händelse i bloggvärlden som ju äger rum i skrivande stund.
Självklart tänker jag på Stora bloggpriset galan som just nu hålls på Nalen. Det skall erkännas att jag är ytterst besviken på att inte ha blivit nominerad ens i den minsta lilla kategorin......Nja ok kanske inte riktigt då.

Det har aldrig varit tanken att jag skulle slå igenom. Det är nog kanske rent utav så att det är berättigat att fråga sig varför jag skriver överhuvudtaget? Mmmm det kan jag nog inte svara på själv ens. En tanke är i alla fall att jag tycker det är avslappnande att dela med sig av blandade saker på det sättet man vill, när man vill och hur man vill. Det är lite terapi ibland det här och om det sen är någon som läser det är det väl bara skoj, tror jag, eller? Hur är det nu?

Det är nog lite som att ha sex offentligt kan jag föreställa mig. Jag läste i en dansk tidning förra veckan om ett par som blivit ertappade på någon offentlig anläggning och anmälda för diverse brott i samband med det..
Tydligen sökte dom spänning och allt det där tjafset genom att riskera att bli ertappade...........är det inte så man skall tänka när man bloggar med?  Man skriver och skriver om allt möjligt , hela tiden med vetskapen om att det faktiskt kan komma någon snedsurfande och vilsen själ in hit och börja läsa. Det är ju spännande för fan! Coolt, jag aldrig tänkt på det så förut.
 
Men.....nu skall jag avslöja en sak för bägge mina tre läsare........bloggandet är bara en fluga, precis som internet ;-)

Kommentarer
Postat av: Marina

Så länge det inte är en psykopat som hittar in till en så är väl allt fino. Fast jag är iofs här inne och tittar varje dag...hmmmf.

Har nog läst inlägget om Ola Toivonen 167,8 ggr (ibland kollar jag bloggen flera ggr om dagen i brist på annat) Så det är kanske lite psykvarning på mig då =)

2009-02-03 @ 08:24:09
URL: http://familjenbergerpersson.blogg.se/
Postat av: Anka

Jag är också nyfiken och tittar in här ibland. Kan vara ett sätt att få veta hur storebror mår under skinnet, lättare för vissa att skriva än att prata. Så är det i varje fall för mig. Det kan ju också vara så att man har tråkigt som fan och att man dessutom är på tok för nyfiken av sig :)

2009-02-03 @ 20:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0