Så illa var det inte.....

Jag varnade för Ernman och Star pilots och hade rätt i att Agnes skulle gå direkt vidare.
Att Sarah skulle vara med där uppe var inte otippat heller.
Inte så pjåkigt gissat en vecka innan och utan att ha hört låtarna.

Hög nivå idag överlag tyckte jag.
Det skulle inte direkt varit en skräll om Sahlene, Next 3 eller Alfvengren var bland dom 5.
Thorleifs däremot borde vara slut efter 35 års spelande av samma låt...........där ser vi nackdelen med att medellivslängden ökar.....Nåja dom kan spela musik bättre än jag kan men usch nej, dansband det är inget för mig.

Andra chansen kan bli ruskigt svårtippad. Måste nog kolla in lottningen innan jag säger något men Amy Diamond och BWO är spontana favoriter. Sarah Dawn Finer och Star Pilots kan utmana.

Men jag återkommer med ett stalltips senare.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0