Ojdå....

....så deppig jag lät sist då.
Så farligt är det inte men det händer konstiga saker på jobb för tillfället. Folk blir uppsagda, flyttade och säger upp sig självmant. Det kommer interna meddelande om anställningsstopp, indragna bonusar och lönelyft, nya rutiner för resebokningar etc. Dessutom så om man på tu man hand pratar med sina kollegor så visar det sig att frustrationen och oron är lika stark hos alla. Problemet är att det är inget man pratar öppet om.

Märkligt alltihop!

Jaja, nu sitter jag här och funderar på om jag skall ta en öl eller tolv.
Blir väl ingen alls dessvärre. Minsta dottern är sjuk som f-n, den värsta förkylningen jag någonsin sett tror jag.
Tjejen kan inte andas, är full med blodblandat neongult snor, nyser hela tiden, har en riktigt rälig hosta, har lätt feber, vill inte äta/dricka och kan inte sova. Man skall ha i åtanke att hon bara är 4 månader gammal med............Har haft telefonen i örat en hel del av dagen för att pratat med barnsjukhuset. Imorgon skall vi in med henne. Hoppas att vi klarar oss utan att det skall bli lunginflammation eller något sånt skit. Hoppas verkligen att vi alla får sova inatt med. Det har inte blivit så mycket av den varan de sista dagarna. Dels det här med jobet och sen då det här.

Men som jag brukar säga.....det ordnar sig.

Kommentarer
Postat av: Marina

Usch det låter ju inte alls bra med Madicken! Hoppas det inte blir mer av det.

2009-02-20 @ 21:20:44
URL: http://familjenbergerpersson.blogg.se/
Postat av: Anka

Hoppas Madicken blir bättre och det snabbt. Låter inte alls bra det där med tjockt blodblandat neongult snor, stackars lilla gumman :(

2009-02-20 @ 23:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0