Några kortisar

*Ola Toivonen gjorde sitt första mål för Philips laget i helgen, Grattis!

*Det är tydligen snökaos i Europa. Bor inte vi i Europa? Var är då snön?
Nåja jag såg nyss några bilder från London och helt ärligt så såg det inte särskilt skrämmande ut.
Men det är klart här hemma är det kaos så fort det kommer några centimeter snö i kombination med vind så varför inte i England.

*Kom nyss att tänka på att en gammal kollega under sensommaren/hösten 2008 uttryckte sin fullständiga övertygelse om att USA aldrig någonsin skulle välja en president med afrikanskt ursprung. Undrar just hur han tänker idag?

*Jag har väldens goaste döttrar :-)

*Det märks att det var innebandymatch igår......och att man är äldre.......

*Varför är det först när man inte har det som man saknar det?

*Bilindustrin är på väg att kollapsa, marknaden har gått ner med 50%, världen svämmar över av nyproducerade bilar som bara står och tar upp lagerplats. Hur svårt skall det då vara att få fram min bil????? Nu är vi uppe i 10 veckors väntetid och fortfarande har jag bara preliminära leveransbesked. *suck*

*Innebandy är ganska kul. Speciellt igår då vi för en gång skull vann och jag dessutom fick göra ett vackert mål :-)

*Det är kallt ute.....Kan det inte vara April snart så att vi kan gå på fotboll?

*Forza Malmö, hejja di blåe!

*Varför organiserar stora företag ihjäl sig? Man tillsätter nya tjänster (men inte fler) för att avlasta men det enda det gör är att klydda till det ännu mera. 

*Varför är allt så komplicerat  i stora företag att ingen vet vad den andra gör? Vad är poängen med att göra actionplans på action planerna? Är det inte bättre att hänga ut den jävlen som inte fattade från första början?

*Nu orkar jag fan inte mer! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0