Melodifestival

Ikväll är det dax för nästa deltävling i melodifestivalen.
Jag kan inte precis säga att jag är någon schlager fanatiker. Jag tittar nog mest för frugans skull och för att man är som medel-svensson i allmänhet. Något skall man ju göra en lördag kväll......

Jaja, det var inte det jag ville få fram nu. Sitter mest och undrar om jag lyckas lika bra som förra helgen.
Efter att alla 8 bidragen spelats valde jag mina två till finalen, två till andra chansen och en som utslagen 5:a.
Alla satt där och det är inte första gången :-) Jag är väl en liten skara-bert kopia helt enkelt :-)

Det enda jag retade mig på var att jag missade valet som den internationella juryn gjorde. Den sätter jag ikväll istället ;-)

Kommentarer
Postat av: margot

http://nyheter24.se/noje/melodifestivalen/139955-nyheter24-moter-alexander-bard





jag har köpt olw dill och cider. när bwo spelar då är det härliga tider.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0