iF U SeeK aMY

Om ni nu mot förmodan har missat det så presenteras här sanningen om Britney`s senaste plåga.
Fan, egentligen stör det mig att jag i flera veckor gick omkring och nynnade på låten och inte riktigt fick ihop den.
Orden passade inte ihop helt enkelt. Till sist så googlade jag på det förra veckan och då fick man förklaringen som legat rakt under näsan (eller örat?) på en hela tiden.

I just learned about the meaning of Britney's new song, "If You Seek Amy."  

So, she's really saying F U C K me, F(If), U (You), C (see-), K (k-a)-ME(my)


 Here is the chorus....

 "Love me hate me 
Say what you want about me 
But all of the boys and all of the girls are beggin' to F.U.C.K Me 
Love me hate me 
But can't you see what I see 
All of the boys and all of the girls are beggin' to F.U.C.K Me"

Det är extra kul att hon faktiskt ger en hint om det med på flera ställen.
Eller hur tolkar ni "But can't you see what I see "
Jag stämmer in i kören och ber jag med.......... :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0