Så märkligt det kan vara.....

.....min första dotter föddes kl 15.18.
Nu när jag blev pappa för andra gången så kom prinsessan 06.18.
Lite märkligt att det blev samma minut eller hur?

Ännu märkligare blir det eftersom min fru redan från första början (när vi fick reda på att hon var gravid) hoppades att få föda den 13:e Oktober. Det är hennes bortgångna morfars födelsedag.
Morfar var en stor stor inspirationskälla till min fru och kanske den som stod henne närmast av alla så länge han var i livet. När det nu blev den dagen så kändes det väldigt speciellt. 

Märkligare blir det.......hela familjen, jag, min fru och våra döttrar är födda på en måndag.

Lite skumt är det allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0