Hur tänker man?

Nu är det så att jag är på väg att byta jobb.
Min nya arbetsgivare ingår i samma koncern som min nuvarande men är egentligen trots det faktiskt konkurrenter på den fria marknaden. Trots detta väljer man att låta mig gå kvar hela uppsägningstiden.

På sätt och vis kan jag förstå det. Jag har väl inte dåligt rykte om mig och jag vill och brukar naturligtvis avsluta det hela så snyggt som möjligt MEN......

Om man nu väljer att ha mig kvar varför utnyttjar man då inte min kompetens och mjölkar det sista ur mig innan jag går vidare?
Nu har det gått snart 3 veckor och det enda jag har gjort är typ att dricka kaffe och städa ur kontoret/bilen.

Hur kul tror ni det är på en skala?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0