Livet är orättvist!

Sen jag kom tillbaka så har min bästa vän på jobb inte riktigt varit att känna igen.
Hon har varit blek, irriterad och fåordig.

Jag tog ett långt snack med henne förra tisdagen.
Det var första gången hon riktigt tog sig tid att snacka.
Visade sig att det var dubbla budskap och dålig ledning på hennes avdelning.
Antal arbetstimmar i veckan var runt 60 och det kände jag ju igen från förra gången jag var där och jobbade. Då satt jag som direkt kollega till henne och det var tydligen ännu värre nu.

Detta har pågått i 4 år nu för hennes del och trots detta ser ingen vad som händer.
Efter två dagar på resande fot kom jag tillbaka på kontoret på fredagen.
Då möttes jag av beskedet att hon var sjukskriven och hade gått i väggen. Stackars sate!

Nu hoppas jag att folk får upp ögonen och att någon gör något åt det!

Tänk er för allihopa innan ni kommer så långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0